21.2.11

Rok minął jak jeden dzień...

Już od roku powadzę bloga z recenzjami książkowymi- aż dziwi mnie ta wytrwałość...
Zaczęło się na Onecie. 67 siedem recenzji napisałam właśnie tam, a od 2011 tradycję ciągnę tutaj. Napisałam 84 recenzji na obu blogach, a przeczytanych książek w tym czasie nagromadziło się o wiele więcej:) W tym czasie jakość recenzji zmieniła się piorunująco. Prowadzenie takiego bloga bardzo wiele mnie nauczyło, zawdzięczam też temu wiele ciekawych znajomości- książek jak i ludzi. Patrząc wstecz, recenzje były mniej treściwe, a książki o wiele mniej ciekawe. Nauczyłam się wypowiadać swoje zdanie i wybierać dobre książki.
Teraz pozostało mi tylko pisać dalej, czytać dalej. Dziękuję wszystkim, którzy zerkają tu i czytają moje recenzje. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną przez kolejny rok... i dłużej!

9 komentarzy:

  1. Gratulacje rocznicy!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i podziwiam za wytrwałość ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat niech żyje twój blog nam!
    Cieszę się, że zobaczyłaś już 6 serię! :D
    Miłej choroby. Ja w szkole umieram powoli. może jak wrócisz zobaaaczysz moje gnijące kości ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałego roku spędzonego z lekturą :) Mam nadzieję, że w ciągu kolejnych lat przeczytasz jeszcze więcej książek, a Twoje recenzje będą zachwycać większe grono ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już rok!!! Jak ten czas szybko mija. A więc Sto Lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam ci napisać! ja również dołączam do grona chorych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! Twoje recenzje czyta się bardzo dobrze. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń